bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 22.01.2024 10:58 z powodu:

archiwum

Pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej, sanitarnej przy realizacji zadania inwestorskiego pn „Wykonanie instalacji klimatyzacji na 2 piętrze budynku Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie”

Nie podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, rozstrzygnięty

ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy 10/2021

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej, sanitarnej przy realizacji zadania inwestorskiego pn „Wykonanie instalacji klimatyzacji na 2 piętrze budynku Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie”

Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Pakiet nr 1 - Pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej.
Pakiet nr 2 - Pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie Pakiet.

Miejsce realizacji zamówienia:
Miejscem wykonywania nadzoru będzie:
Przychodnia przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.

Termin realizacji zamówienia:
Przewidywany czas trwania inwestycji wynosi 8 tygodni od daty wprowadzenia Wykonawcy na teren robót.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryterium wyboru stanowić będzie cena. W ofercie należy podać cenę za całość świadczenia usługi i wyraźnie zaznaczyć, którego Pakietu dotyczy oferta. Cenę należy podać w wartości netto i brutto. Cenę należy również wykazać miesięcznie. Do oferty należy dołączyć uprawnienia.

Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 10.03.2021 r. o godzinie 13:30 .
Zbiórka zainteresowanych przy wejściu głównym do Przychodni Lekarskiej
przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.


Termin i miejsce złożenia ofert:
Oferty należy składać do 17.03.2021r. do godziny 12:00 osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Administracji pok. 210/215 II piętro SPZOZ Warszawa Wola – Śródmieście ul. Ciołka 11, lub pocztą elektroniczną na adres: k.nowakowska@zozwola.pl.

Pliki do pobrania: ZAPYTANIE OFERTOWE- dokumenty (spakowane - zip)

wzór umowy modyfikacja nr 1
zmiana terminu składania ofert oraz modyfikacja załącznika

zestawienie ofert strona

Opublikował: Patryk Rajczyk
Publikacja dnia: 03.03.2021 10:13
Dokument oglądany razy: 405
Nie podlega Ustawie