bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Sukcesywne dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz chusteczek higienicznych

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
nr postępowania: 32/2022

Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ul. Ciołka 11 Warszawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na Sukcesywne dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz chusteczek higienicznych.

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych artykułów higienicznych: ręczników ZZ jedno i dwuwarstwowych, ręczników w rolkach, papieru toaletowego 4 warstwowego oraz papieru toaletowego w średnich i dużych rolkach, chusteczek higienicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu cenowym, stanowiących Załącznik nr 2 do zaproszenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do magazynów przychodni w Warszawie przy: ul. Obozowej 63/65, ul. Elekcyjnej 54, ul. Ciołka 11, ul. Leszno 17, ul. Grzybowskiej 34, ul. Płockiej 49, ul. Miedzianej 2, ul. Nowolipie 31, ul. Żytniej 39, ul. Szlenkierów 10, ul. Dragonów 6a, ul. Mariańskiej 1 w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 800-1400, do magazynu przychodni przy ul. Chmielnej 14 w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1000.
4. Dostawy muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu max. 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres trwania umowy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie UE.
7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie wysokiej jakości.
8. Wybrany wykonawca dostarczy do przychodni Zamawiającego w przeciągu 3 dni od wezwania próbny towar, który posłuży do porównania dostarczanego asortymentu przy kolejnych dostawach. Koszt wymienionych próbek poniesie Zamawiający, a dostawca wystawi fakturę po cenach zgodnych z formularzem cenowym złożonym wraz z ofertą.
9. Kody przedmiotu zamówienia: CPV: 33760000-5.
10. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia.
11. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu, ofertą cenową i zawartą umową.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2.
13. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej dostarczanych artykułów w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym – Załącznik nr 2

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Termin złożenia ofert: do dnia 15.04.2022r. do godz.10:00.

Plik do pobrania: dokumenty (spakowane zip)

Opublikował: Patryk Rajczyk
Publikacja dnia: 07.04.2022 14:39
Dokument oglądany razy: 196
Nie podlega Ustawie